Monday, November 3, 2014

My Wishlist November

Salam November..

Teringinnnnnn sangat2... Mauuuu sangat2..... Suka sangat2... Oh wishlist please come true... YES!

1) The Secret - Book

Actually buku ni memang saya teringin sangat mahu baca dari sejak ia mulai dikeluarkan lagi.. First nampak di dalam Oprah show, memang bestseller.. Tapi oleh sebab kekangan wang ketika itu, tidaklah dapat beli. Buku ni memang siok sangat mau baca, dan sangat membuka minda.. Ia mengajak kita untuk lebih bermotivasi dan lebih positif dalam kehidupan.. Kalaulah beli dari dulu tu, mesti puas kan.. Namun baru-baru ini asyik tengok version video dia pulak kat youtube. Niat nak memiliki tu timbul kembali.. Makanya perlu usaha lebih mencari income especially thru Shaklee.. 



 2) Treadmill

I love exercising... Suka rasa badan sihat n ringan.. Suka sangat feeling bila naik tangga, nafas tidak tercungap-cungap.. Hahaha! Kalau boleh mau ada treadmill di rumah supaya senang sikit mau workout. Sebelum ni memang rajin ke komplex sukan lari-lari n singgah di gym tu.. Tp komplex sukan tu kan jauh, di atas bukit lagi heyyy.. Trus sepa mau jaga babyku lagi heyyy... Hahaha! InsyaAllah will own this one day..   




3) Secrets of the Millionaire Mind - Book

Buku ni i love.. Saya ada version PDF yg mama Shaklee bagi.. Tapi sesungguhnya membaca dari phone memang kurang "feel". Lebih-lebih lagi kena zoom in, tulisan dier kecik dowh.. Saya lagi prefer yg boleh sentuh-sentuh, conteng-conteng, lipat-lipat, as if the words were meant for us.. Sudah saya try cari-cari buku ni di kedai buku famous tapi tidak jumpa.. Mengapakah? Apapun ia tetap termasuk dalam wishlist saya.. Saya mau laaa.. Saya suka! Saya mau!! Hahaha! Merengek macam budak-budak pula.. Semoga jadi hak milik satu hari nanti..




Doakan ya? Hihi!

Lots of love from me

QT @ Yeen Nor Asmin

No comments:

Post a Comment