Monday, November 3, 2014

Promosi November: Omega Guard

Memperkenalkan..... Promo November ini!!! OMEGA GUARD!!! Bulan ni promosi khas buat omega guard:



1) Omega Guard Beli 6 Percuma 1

Kelebihan:
a. Percuma 1 botol Omega Guard bernilai RM136.
b. Keahlian Percuma bernilai RM85.
c. Diskaun 20%
d. Bonus Rebate berjumlah RM32+

2) Omega Guard Twin Pack 

Kelebihan: Beli 2 botol Omega Guard, layak diskaun 5%


Sejujurnya kami sekeluarga mengamalkan pengambilan Omega Guard ni.. Banyak sangat kelebihan Omega, love it to the max! Tapi sebelum tu, mari kita kenali dulu apa Omega Guard Shaklee ni.. Tak kenal maka tak cinta! Ye takkkk.. Selamat membaca...



Omega Guard


Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukanlah dari hati minyak ikan. Keistimewaan Omega Guard ialah ia 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Omega Guard juga merupakan minyak ikan paling tulen didunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.



Untuk mencipta Omega Guard ini, Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini. Ia dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl). PCB ialah bahan kimia industri yang sangat toksik. Shaklee betul-betul komited untuk memberikan yang terbaik kepada penggunanya.


Pelbagai manfaat yang kita dapat setelah proses saringan yang ketat dibuat. 

1. Omega 3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada punca andropos (menopaus dikalangan lelaki)

2. Ia juga membantu mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan senggugut

3. Mencegah penyakit saluran darah dan strok. Ia juga efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher atau sakit kepala.

4. Ia juga merendahkan kolestrol, menghindar pembekuan darah dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal obesiti, membantu mengurangkan risiko penyakit jantung

5. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori. Ini kerana DHA didalam Omega Guard adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan.

6. DHA yang tinggi di dalam Omega Guard membantu meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran dan membantu mencegah migrain.

7. Membantu meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru

8. Mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasisi, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis dan penyakit buah pinggang

9. Membantu menentang kanser seperti kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.

10. Membantu memelihara fungsi sendi

11. Membantu mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan


Berminat untuk mendapatkan Omega Guard Shaklee?

Boleh hubungi saya, pengedar sah seluruh Malaysia (COD area KK, Ranau, Sabah)

Yeen Nor Asmin
SID 1078473

No comments:

Post a Comment